Mulla on niskat tosi jumissa ja stressi pukkaa päälle, yleensä on selkeää päänsärkyä, mut viime päivinä ollut outoa puutumista ja kihelmöintiä päänahalla...kai se kuuluu tähän jännitysniskaan?? Onko muillakin ollut tällaista samanlaista kiusallisen tuntuista kihelmöintiä/puutumista pääkopassa??
Pään kihelmöinti
2
1872
Vastaukset
- misu
on ihan tavallinen jännityspäänsäryn oire. venyttely, voimistelu, hieronta, lämpö auttaa. lääkäri voi muös määrätä lihaksia rentouttavaa särkylääkettä. mutta kokeile ensin näitä!
- Late
Oire on nimeenomaan jännitysniska. Itse kärsin vastaavasta ja käyn hierojalla jopa kerran viikossa vaivan ollessa pahimmillaan.
Sen lisäksi vaivaan auttaa venyttely, lämpö ja kylmähoito. Vaiva on kummiskin pääosin psyykkistä joten opettele rentouttamaan mielesi. Se on ehdottomasti tärkeintä.
Juoksulenkki, uinti tai vastaava jossa hukkaat kaiken energiasi itse lajiin auttaa. Samoin jonkinsortin mielen rentouttamis ohjelma esim rauhallista musiikkia soimaan ja maata sängyllä ja pyrkiä olemaan ajattelematta mitään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157